piatok 8. júla 2011

Trojo večerných šiat



Zobrala som trojo večerných šiat, ktoré pochádzajú z rôznych zdrojov a obliekla som ich Daisy, Skipper a Stacie. Mama a jej dve dcéry.



S Daisy som sa hrávala, že jej deťmi sú Skipper a Stacie a tak mi to aj ostalo, takže preto ten nadpis. Stacie patria šaty odkedy som ich dostala, lebo jediná do nich vliezla. Dostala som ich na jedny Vianoce 1998, susedka ich nechala pred dverami od "Ježiška". Pre Skipper šatysom zohnala už keď som bola na strednej škole, uvidela som ich v niakom čínskom obchode a keďže stáli okolo 20 Sk zobrala som ich. Sú jej trošku dlhé, asi jej ich skrátim. A šaty pre Barbie som dostala spolu s tancujúcou bábikou od maminej tety, bábika nemala nohy a spievala pesničku a krútila sa. Vôbec sa mi nepáčila, len šaty som si obľúbila a tie mi ostali. Bábike sme urobili nové šaty a podarovali ju.

Daisy a v mojich najobľúbenejších šatách. Náhrdelník je vlastná výroba a kabelka je od Mattela.
Škoda, že strieborný top sa dosť ošúpal .
Náhrdelník originál a kabelka od Mattela.
Staciene šaty sú pre mňa dnes už gýčové, ale mám ich na nej stále rada. Kabelka je z nepravých šiat.
Skipper trošku ušli šaty .
A fotky Daisy a Skipper.
A aj fotky Daisy a Stacie.
A nakoniec fotky všetkých troch dievčat. Aké sú zlaté .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára