štvrtok 28. júla 2011

Fashion Fever Barbie outfit 2 (2005)


Ďaľšie moje veľmi obľúbené oblečenie je samozrejme Fashion Fever. Mama mi ho kúpila kvôli roláku, ktorý sa jej veľmi zapáčil, ale mne sa páči celé od roláka po sukňu a baletkySmějící se.

Asi pred 6 rokmi som si často sťažovala, že moje bábiky nie sú dostatočne oblečené na zimné obdobie. A mama ma niekedy prekvapila ako aj v tomto prípade. Tak som šťastná, že mám tieto skvelé FF oblečeniaSmějící se. Lebo dnes, čo Mattel vyrába z toho mi je niekedy poriadne na blbanie.ZamračenýModelka pri tomto oblečení je Vannesa. Čelenka je síce FF, ale z inej kolekcie.


Pri fotení pózovala aj ZafiraSmějící se.




Sukňa je tiež úžasná.





Vanesse rolák podľa mňa veľmi pristane. Milujem pink farbuS vyplazeným jazykem.


Oblečenie sa skladá z roláku, sukni a baletiek.


Baletky, sú skvelé, pretože tento typ topánok sa veľmi nevyskytuje a sú moje jediné.


Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára