streda 6. júla 2011

Odpoveď na problémy na mojom blogu

V podnelok som sa konečne dočkala odpovedi od blogu.cz. Na jednej strane som rada, že som zistila v čom je problém, ale na druhej strane zase neviem ako problém vyriešim.



Pre tých, ktorí nevedia, ale určite si všimli, že od minulej stredy, keď som chcela upraviť svoje položky menu mi všetky zmizli a nešli mi vrátiť späť.
A teraz Vám dám odpoveď, čo mi prišla:

položky menu vám nejde upravovat proto, že používáte zastaralý prohlížeč
Internet Explorer 7, který již není podporovaný. Pokud budete nadále
používat tento prohlížeč, pak vám blog bohužel nebude fungovat na 100%.
Velmi bych proto doporučoval začít používat nejnovější verzi IE9, nebo
libovolný jiný z podporovaných prohlížečů.

Ja viem len toľko, že používam Internet Explorer 8 a používam Windows XP. Keď som si chcela nainštalovať IExplorer 9 nešlo mi to kvôli tomu, že ten ide nainštalovať na WIndows Vista alebo Windows 7. Tieto Windowsi sú dosť drahé, najlacnejší stojí okolo 119€. Tak zatiaľ to vypadá, že ostatnem bez menu.

Ak by mi vedel niekto poradiť, tak budem len rada. Veľmi by ma zaujímalo aj aký je iný podporovaný prohlížeč.

Inak som si problémy s blogom všimla aj skorej, keď som menila záhlavie, išiel mi pomalšie a musela som stále znovu otvárať jednotlivé nastavenia.

Vaša Mária-Mary

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára